Bine ați venit pe pagina
www.primera-shop.ro. Site-ul PRIMERA-SHOP („noi”) (site-ul nostru sau „site-urile”) și serviciile conexe va sunt puse la dispozitie în conformitate cu următorii TERMENI ȘI CONDIȚII. Prezentul document prin continutul sau defineste termenii și condițiile sub care comercializam oricare dintre produsele ("Produs" sau "Produse") enumerate pe site-ul nostru
www.primera-shop.ro.
tyty
Vă rugam sa cititi cu atentie documentul inainte de a comanda orice „Produs” de pe site-ul nostru. Acesti termeni va spun cine suntem, cum va vom oferi produsele, cum va putem încheia contractul, ce putem face daca exista o problema si alte informatii importante. Momentul accesarii, navigarii sau cumpararii de produse de pe acest site, al utilizarii lui, constituie un accord implicit de respectare a termenilor si conditiilor cuprinse in document, cu toate efectele si consecintele ce decurg din acesta. Apasand click pe “Confirmare & Finalizeaza comanda”, confirmati ca ati citit – si in acelasi timp acceptat – acești Termeni si Conditii si ca va dati acordul pentru prelucrarea datelor dvs. personale.
h
Acest site este adresat utilizatorilor cu varsta peste 18 ani. Asadar, daca nu aveti vârsta de 18 ani împlinită, nu vă este permisă înscrierea datelor personale pe site.
h
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica termenii și condițiile in orice moment fără notificări prealabile. Accesarea si utilizarea continua a site-ului nostru pentru a plasa comenzi după modificarea acestor termeni și condiții reprezintă acceptarea acestor modificări.
j
PRIMERA-SHOP este denumirea comercială a S.C. Primera Interiors S.R.L, inregistrata la Registrul Comerului din România sub numarul J12/3495/2005, cod unic de identificare RO17998607, cu sediul social pe str. Pompiliu Teodor, nr. 1A, Cluj-Napoca, jud. Cluj.
j
Showroom-ul Primera Interiors se afla la adresa str. Pompiliu Teodor nr. 1A, Cluj-Napoca, Cluj, Romania. Dacă doriți să luați legătura cu noi, ne puteți contacta la adresa de email
office@primera.ro sau la telefon: +40 767 260 704, luni – vineri intre orele 10.00-18.00.
u
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.
h
Raporturile comerciale dintre client si Primera-shop sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Toti clientii Primera-shop au obligatia de a-si crea un “cont de utilizator” pentru a putea plasa o comanda pe site-ul nostru. In acest sens, clientul are obligatia sa furnizeze informatii corecte si mereu actualizate. Clientul detine responsabilitatea pentru corectitudinea datelor personale furnizate, la fel si pentru confidentialitatea numelui de utilizator si a parolei setate de catre el. Contul de utilizator creat este personal si nu trebuie permisa utilizarea lui de catre terte persoane.
-
2. PLASAREA UNEI COMENZI
In cadrul Site-ului nostru oferim o gama larga de produse. Puteți plasa comenzi pe site-ul nostru urmând procesul descris mai jos. Prin plasarea unei comenzi la noi, acceptati obligația de a plati Produsele in momentul in care noi acceptăm comanda Dvs.
o
Procesul nostru de comandă vă permite să verificați și să modificați orice eroare înainte de a ne trimite comanda. Vă rugăm să aveți timp să citiți și să verificați comanda dvs. în fiecare etapă a procesului de comandă.
h
De îndată ce ați făcut alegerea și ați plasat comanda Dvs., veți primi un e-mail care să confirme detaliile comenzii. Acest e-mail NU este o acceptare a comenzii dvs., este doar o confirmare că noi am primit-o. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta comanda dvs. în cazul în care, de exemplu, nu putem obține autorizația de plată, dacă restricțiile de expediere se aplică unui produs anume, dacă produsul comandat este în afara stocului sau nu satisface standardele controlului nostru de calitate și este retras sau dacă nu îndepliniți criteriile de eligibilitate stabilite în TERMENI ȘI CONDIȚII. Putem, de asemenea, să refuzăm procesarea și, prin urmare, acceptarea unei tranzacții din orice motiv sau să refuzăm serviciul oricui, în orice moment, la discreția noastră.
y
Nu vom fi răspunzători față de Dvs. sau față de terți, în cazul retragerii oricăror produse de pe Site, indiferent dacă acea marfă a fost sau nu vândută in trecut, a indepartarii, inlocuirii sau modificarii unor materiale sau a continutului de pe Site, a refuzului de a procesa o tranzactie sau rectificarea sau suspendarea unei tranzactii dupa initierea procesarii.
I
Din păcate, nu putem opri o comandă odată ce a fost expediată de catre noi. Dacă vă razganditi cu privire la comanda dvs. după acest punct, puteți respinge livrarea sau ne puteți returna produsele în conformitate cu politica privind returnările.
I
De asemenea, inainte de a plasa o comanda, este responsabilitatea dvs. de a verifica si a va asigura ca produsele comandate indeplinesc conditiile spatiului dvs. Aceasta include sa va asigurati ca dimensiunea bunurilor comandate se potriveste cu spatiul de trecere in camera dvs., ca pot fi trecute usor prin usa casei, a casei scarilor si a altor usi, si nu exista alte limitari care ar putea ingreuna sau face imposibila livrarea.
U
Clientul are obligatia de a-si actualiza datele de contact pentru a va putea contacta cu privire la comanda sau livrarea produselor catre dvs.
Y
Odată adăugat un produs în coșul de cumpărături, acesta este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil. Adăugarea produsului în coșul de cumpărături fără a finaliza comanda, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi și nici rezervarea automată a produsului. In cazul in care, dupa primirea comenzii, din orice motiv, produsele comandate de dvs nu sint disponibile sau sint supuse intarzierii, va vom anuntat imediat. În timp ce încercăm să ne asigurăm că toate detaliile, descrierile și prețurile care apar pe acest site sunt corecte, pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare a prețului oricărui produs pe care l-ați comandat, vă vom informa cât mai curând posibil și vă vom oferi posibilitatea reconfirmării comenzii la prețul corect sau anularea acesteia. Dacă nu suntem în măsură să vă contactăm, vom trata comanda ca fiind anulată. Dacă o anulați dar ați plătit deja pentru bunuri, veți primi o rambursare completă.
UUU
3. MODALITATI DE PLATA
Puteți alege dintre următoarele metode de plată: numerar (ramburs la curier), card de credit/debit, transfer bancar/ordin de plată. Pentru comenzile care contin produse care nu sunt pe stoc, ce depasesc 10 saptamani termen de livrare sau valoarea achizitiei depaseste 1500 lei, este necesara achitarea unui avans de minimum 50% din valoarea comenzii.
G
Acesta se poate achita numai cu ordin de plata in contul RO85BTRLRONCRT0433708601- RON deschis pe numele SC Primera Interiors SRL la Banca Transilvania.
U
Clientul poate efectua Plata comenzii online cu cardul: card personal sau al societății cumpărătoare, in conditii de deplina securitate, fara a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții; procesatorul de plati partener Primera Shop fiind MobilPay. Plata online poate fi efectuata prin Visa si Mastercard, utilizand sistemul 3D Secure. Acest sistem va garanteaza ca plata online se face in conditii de maxima siguranta, iar site-ul de pe care faceti achizitii este de asemenea, sigur. Acest lucru inseamna ca datele dvs. bancare sint direct introduse in sistemele Visa si MasterCard, si nu permit ca nicio informatie legata de cardul dvs. sa fie transferata sau stocata pe serverele magazinului online sau pe serverele procesatorului de plati. In momentul in care plasati o comanda, plata va fi debitata din contul Dvs. De asemenea, confirmați faptul ca, cardul de credit/debit utilizat este al Dvs. sau că ati fost autorizat in mod expres de proprietarul cardului de credit/debit să il utilizati. Toți detinatorii de carduri de credit/debit sunt supusi verificarilor de validare si autorizarii de catre emitentul cardului. Daca emitentul cardului Dvs. de plata refuza sa ne autorizeze plata, nu vom fi raspunzatori pentru nicio intarziere a comenzii.
JJ
4. LIVRAREA SI TRANSPORTUL
Primera-shop livreaza Produsele la adresa de livrare inscrisa de catre Client în formularul de comanda, prin intermediul partenerilor nostri furnizori de servicii de curierat (DPD Romania). In cazul în care modalitatea de transport este negociată la cererea clientului, acesta din urma suporta riscul si costurile suplimentare asociate cu acest mod de transport.
h
Nu se aplica costuri de transport pentru produsele ridicate de catre client direct din showroom-ul Primera, str. Pompiliu Teodor nr. 1A, Cluj-Napoca, judetul Cluj, nr. telefon: +40 767 260 704.
a
Termenul de livrare poate sa difere in functie de disponibilitatea produselor, astfel:
- Pentru produsele aflate pe stoc, termen de livrare intre 3-5 zile lucratoare;
- Pentru produsele care nu se afla pe stoc, acestea vor fi aduse de la producator cu urmatorul transport programat, ceea ce inseamna un interval de timp estimat intre 4-8 saptamani.In acest caz, clientul va fi informat despre durata estimativa de livrare. Pentru produsele care vor reveni ulterior in stocul furnizorului (data mentionata in descrierea fiecarui produs), vor fi aduse cu transportul programat in luna respectiva, clientul fiind anuntat de data estimativa de livrare.
- Pentru produsele care se executa si se importa numai la comanda, si in functie de programarea transportului, livrarea se va face in intervale mai mari de pana la 30 saptamani. Pentru aceste situatii, veti fi in permanenta informati cu privire la stadiul executarii comenzii, dar si despre posibile evenimente neprevazute, care ar putea duce la intarzierea sau anularea comenzii.
Produsele vor fi livrate in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Toate produsele oferite spre vanzare de catre Primera-shop se livreaza demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componenta), in colete, pentru a putea fi transportate în siguranta.
f
Daca clientul doreste asigurarea suplimentara a coletului prin ambalare mai speciala fata de ambalajul original (ex. cutie lemn), atunci plata transportului revine in responsabilitatea cumparatorului. Pentru acest lucru, veti fi informat de catre personalul nostru, inainte de livrare.
qÎn cazul în care din cauza clientului bunurile trebuiesc livrate în mod repetat, sau în orice alt mod decat se mentioneaza în comanda, clientul este obligat sa plateasca costurile asociate livrarilor repetate, respectiv costurile asociate cu alte metode de livrare
Clientul are obligatia sa accepte bunurile comandate, iar la preluarea lor de la curier, are obligatia sa deschida si sa verifice din punct de vedere cantitativ si calitativ coletele, precum si integritatea coletelor fragile și a componentelor fragile ambalate (ex: componente din sticla). Clientul se obliga sa notifice transportatorul imediat cu privire la orice tip de defecte suferite de produs. Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii, in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client, iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail:
office@primera.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
Nu ne asumam responsabilitatea financiara sau de retur pentru coletele neverificate de catre client la preluare. In cazul constatarii desfacerii neavizate a ambalajului, clientul are dreptul sa refuze preluarea coletelor de la curier. Semnarea notei de livrare de catre client, atesta integritatea bunurilor si starea buna a acestora in urma transportului.
S
La cererea clientului, punem la dispozitie modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme si instructiuni de montaj.
S
Oferim serviciu de livrare în conformitate cu intervalele de timp indicate mai sus. Cu toate ca vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga in termenul cel mai scurt la Dvs, rețineți că termenele de livrare sunt estimări.In cazul in care nu putem onora livrarea, motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va vom informa despre aceasta indisponibilitate, urmand ca plata realizata de catre client pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 zile calendaristice.
D
Data estimata de expediere va fi cea stabilită într-o confirmare de expediere trimisa prin e-mail. Aceasta data de expediere indica momentul în care ne asteptam să trimitem Produsul partenerului nostru de livrare. Consultati pagina de livrare a site-ului nostru pentru a afla mai multe despre procesul de expediere și livrare și la cat timp dupa expediere ar trebui să asteptati livrarea Produselor. Cu toate ca vom face toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura ca Produsele dvs. sunt expediate și livrate in intervalul de timp estimat, din pacate, nu putem garanta că nu vor fi afectate de probleme neprevazute care afecteaza producatorul Produsului sau partenerii nostri de livrare. Daca nu reușim sa respectam expedierea sau data livrarii estimate, va vom contacta cu o data estimativa revizuita.
S
Daca comanda Dvs. nu a ajuns in intervalul de timp estimat pe care l-am furnizat, incercati să ne contactati pe noi sau serviciul de transport pentru a verifica starea coletului pe care il asteptati. Va rugam sa pastrati la indemana numarul AWB trimis de noi si care insoteste coletul. Daca nu ati fost disponibil pentru preluarea coletului, curierul va va informa despre pachetul nelivrat. Aceasta inseamna ca va va furniza toate informatiile necesare pentru a va ridica pachetul ulterior. Este foarte probabil ca inainte de livrare sa primiti un mesaj text sau un apel telefonic din partea curierului.
ss
In situatia in care primim informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, respingerea de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, ne rezervam dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o încalcare a obligatiilor noastre prevazute in acest document.
dfd
5. RETURNARI SI PLANGERI
Potrivit legislatiei in vigoare (OUG nr. 34/2014), clientul isi poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanta, intr-o perioada de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile directe legate de returnarea produselor.
s
Clientul este de acord ca in cazul produselor care la returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice, accesorii lipsa, Primera-shop isi rezerva dreptul de a decide acceptarea sau refuzul returului.
s
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 zile lucratoare de la data solicitarii in scris a returului in contul bancar transmis.Termenul de rambursare este respectat daca produsul este trimis inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
d
Clientul are obligatia de a returna produsele in termen de cel mult 30 zile calendaristice de la notificarea ce trebuie realizară pe email la
office@primera.ro reprezentantilor Primera-shop cu privire la dorinta de anulare a contractului de achizitie. In cazul in care clientul nu informeaza in scris in prealabil dorinta de returnare, nu se va putea procesa returul.
d
Produsele vor fi returnate in stare perfecta, neutilizate si nedeteriorate, in ambalajul original si insotite de documetele cu care au fost livrate initial. Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc., fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.
h
Clientul va suporta costurile de returnare ale produselor. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării si verificarii bunurilor.
i
Rambursarea nu se aplica pentru: contravaloarea serviciului de montaj al produselor solicitat in mod expres de catre client, a produselor personalizate, realizate pe comanda dupa specificatiile si dorintele Clientului, precum si contravaloarea pieselor ce sint parte a unui ansamblu si care nu pot fi, prin natura lor, separate de celelalte componente.
f
Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 )
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Produsele de mobilier nu se pun in folosinta, iar mai apoi se returneaza. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
d
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
o
Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, si tactilă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
i
Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
i
Acţiuni neacceptate care duc la pierderea dreptului de retragere:
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, taierea, ruperea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
9
Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
u
Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
- Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Produsele comandate si ridicate din Showroom-ul Primera nu beneficiaza de retur (ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).
Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.
j
Art. 14, Alin. 3 :
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
uj
Primera Interiors SRL, prin primera-shop.ro recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.
h
Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor juridice (operatori economici *) / clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator* (Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a)
Persoanele juridice au obligatia de a returna produsele in termen de cel mult 3 zile calendaristice de la notificarea prin email la
office@primera.ro reprezentantilor Primera-shop cu privire la dorinta de anulare a contractului de achizitie. In cazul in care clientul nu informeaza in scris in prealabil dorinta de returnare, nu se va putea procesa returul.
o
Produsele vor fi returnate in stare perfecta, neutilizate si nedeteriorate, in ambalajul original si insotite de documetele cu care au fost livrate initial. Clientul va suporta costurile de returnare a produselor.
i
Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face si pe mail, la adresa
office@primera.ro.
i
Conditiile de retur in cazul persoanelor juridice (operatori economici* )/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*
- perioada de 3 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produsului / produselor
- transmiterea motivului returnarii si a contului IBAN (obligatoriu).
- produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditiile de la PUNCTUL 3 din politica de retur).
- produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur.
* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).
o
Ne rezervam dreptul de aplicare a unei penalizari in cazul produselor care nu indeplinesc conditiile mai sus mentionate sau cu termen de retur depasit.
u
Returnarea se poate face direct sau prin curierat (recomandat DPD), la sediul nostru (str. Pompiliu Teodor nr. 1A, Cluj-Napoca, judetul Cluj).
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
d
Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia de la 24 la 96 de ore de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare a contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.
u
De asemenea, clientul recunoaste faptul ca bunurile care contin in fabricarea lor material naturale (piele, lemn, etc) pot prezenta diferente de nuanta, textura sau chiar anumite particularitati, ceea ce face ca uneori produsele sa nu fie identice cu imaginile prezentate pe site. In plus, in timp, piesele de mobilier din lemnul masiv pot prezenta diferite modificari cauzate de conditiile in care sunt pastrate. Toate acestea nu sunt considerate defecte de fabricatie, asadar nu sunt susceptibile de solicitari de despagubiri.
d
Pentru returnari sau plangeri, va rugam sa contactati serviciul de relatii cu clientii la adresa
office@primera.ro sau sa telefonati + 40 767 260 704 (luni – vineri intre orele 10.00-18.00).
i
In caz de litigiu, va recomandam sa pastrati dovada trimiterii.
h
6. GARANTIA PRODUSELOR
Produsele comercializate de www.primera-shop.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare (O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008) si politicilor comerciale ale producatorilor. In situatia defectarii unui produs aflat in perioada de garantie, cumparatorul trebuie sa prezinte produsul defect insotit de certificatul de garantie emis de producator.
Nu fac obiectul garantiei produsele aflate intr-una din urmatoarele situatii:
- au fost depozitate inadecvat; asamblate sau folosite incorect, alterate sau curatate prin metode proprii sau folosind substante neadecvate; defecte produse de depozitarea in conditii de umiditate, curatate la temperaturi altele decat cele specificate pe eticheta cu instructiunile de intretinere;
- deteriorarile in urma unor calamitati, incendierea, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau o alta sursa puternica de caldura; deteriorare in urma contactului cu apa,
- spargerea, zgarierea si ciobirea produselor din sticla, materiale casante, oglinda, fete de usi si etajere; ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale,
- folosirea produsului in alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput si recomandat, in locuri publice sau in scopuri profesionale, daca nu se precizeaza contrar;
- interventia, repararea sau modificarea produsului realizata de catre client (debitare, gaurire, vopsire, lipirea sau coaserea altor repere).
Garantia nu acopera uzura naturala a produsului.
y
Conditiile de garantie au ca scop repararea sau inlocuirea fara nici un cost suplimentar a unui produs, doar daca se constata o lipsa de conformitate, un defect de fabricatie sau de material si daca acest produs a fost folosit in mod obisnuit si in conditii normale, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat.
u
7. CONFIDENTIALITATEA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În operațiunile de procesare a datelor cu caracter personal pe site-ul nostru se utilizează date cu carater personal cum ar fi: date despre clienți, date privind utilizatorii site-ului.
u
Procesul de prelucrare a acestor tipuri de date este supus legislației privind prelucrarea datelor cu caracter personal: REGULAMENTUL EUROPEAN NR. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, prin care se reglementează în mod explicit activitățile de procesare a datelor cu caracter personal, calitățile entităților juridice ce procesează date cu caracter personal, rolurile și responsabilitățile acestora.
i
Principiile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, impun ca datele cu caracter personal să fie:
- prelucrate în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată
- colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și să nu fie prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri; prelucrarea ulterioară în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice nu sunt considerate incompatibilă cu scopurile inițiale
- adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate
- exacte și, în cazul în care este necesar, să fie actualizate; trebuie să se ia toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele cu caracter personal care sunt inexacte, având în vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără întârziere
- păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal pot fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice
- prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare
Compania depune toate eforturile să alinieze la aceste principii toate activitățile de prelucrare de date cu caracter personal existente cât și toate noile procesări pe care aceasta intenționează să le efectueze.
Persona fizică care accesează acest site are următoarele drepturi:
- Dreptul de a fi informat cu privire la datele personale pe care le deținem
- Dreptul de a avea acces la datele cu caracter personal
- Dreptul de a actualiza datele cu caracter personal
- Dreptul de a cere ștergerea datelor cu caracter personal
- Dreptul de a cere restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal
- Dreptul de a-și porta datele cu caracter personal, adică posibilitatea de a ne solicita ca toate datele pe care le deținem să le transferăm altei persoane
- Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal
- Drepturi cu privire la procesarea automată a datelor cu caracter personal, adică ce categorii de date se colectează în mod automat prin accesarea site-ului nostru
Toate drepturile de mai sus sunt susținute de proceduri distincte elaborate la nivelul companiei noastre conform cerințelor stricte ale GDPR și conform termenelor limită definite în acesta.
i
Primera-shop are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate in prezentul document, datele personale pe care ni le furnizați.
i
Clientul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal: numele, adresa, codul numeric personal, numărul de identificare fiscala, adresa de E-mail, numărul de telefon și alte date introduse în contul dvs. de utilizator în timpul înregistrării sau mai târziu, în timpul actualizării.
0
Colectarea informatiilor indicate in paragraful anterior se realizeaza numai in momentul plasarii unei comenzi. Datele receptionate sunt folosite pentru buna derulare a procesului de cumparare.
9
Nu facem publica si nu oferim nici unui tert, nici un fel de informatie primita de la dvs. Folosim adresa dvs. de email oferita la inregistrare pentru a va putea raspunde eventualelor intrebari privind procesul de achizitie.
o
8. DREPTURI PENTRU PROPRIETATE INTELECTUALA
Utilizarea de către dvs. a Site-ului și a conținutului acestuia presupune acceptul ca orice materiale referitoare la conținut (orice grafică, fotografii, inclusiv toate drepturile de imagine, sunete, muzică, video, audio sau text de pe acest site), design-ul, mărcile comerciale și alte drepturi de proprietate intelectuală, inclusiv software-ul nostru și toate codurile HTML conținute în acest Site sint protejate prin drepturile de autor. Tot acest conținut, inclusiv mărcile comerciale terțe și drepturile de proprietate intelectuală asociate menționate sau afișate pe acest Site, sunt protejate de proprietatea intelectuală națională și de alte legi și prevederi ale tratatului internațional. Aveți permisiunea de a utiliza conținutul numai ca fiind autorizat în mod expres de noi și/sau de licențiați terți. Orice reproducere sau redistribuire a conținutului enumerat mai sus este interzisă și poate duce la sancțiuni civile și penale. Fără a limita cele menționate anterior, copierea și utilizarea materialelor menționate mai sus către orice alt server, locație sau suport pentru publicare, reproducere sau distribuire este interzisă în mod expres. Cu toate acestea, vi se permite să faceți o copie în scopul vizualizării conținutului pentru uz personal.
j
9.TERȚI
E posibil sa includem hyperlink-uri de pe acest Site catre alte site-uri web sau resurse exploatate de alte părți decât noi, inclusiv agenții de publicitate. Mentionam ca nu am efectuat o verificare riguroasa a tuturor site-urile conectate la site-ul web; nu suntem responsabili pentru conținutul sau exactitatea oricăror pagini din afara site-ului și nici pentru disponibilitatea unor astfel de site-uri sau resurse externe. Nu susținem și nu suntem responsabili, direct sau indirect, pentru practicile de confidențialitate sau pentru conținutul acestor site-uri web, inclusiv (fără limitare) orice publicitate, produse sau alte materiale sau servicii disponibile pe astfel de site-uri web sau resurse și nici pentru daune, pierderi sau infracțiuni presupuse a fi cauzate de, sau în legătură cu, utilizarea sau increderea acordata unui astfel de conținut, bunuri sau servicii disponibile pe astfel de site-uri sau resurse externe.
Un cookie este un fișier text mic, care este plasat pe computerul dvs. atunci când vizitați pagini web care utilizează module cookie. Un modul cookie conține informații care permit site-urilor web să recunoască computerul și să efectueze o varietate de funcții, cum ar fi înregistrarea paginilor pe care le accesați sau salvarea preferințelor care vă permit să vă personalizați experiența de navigare. Cookie-urile sunt înregistrate prin browser-ul Dvs. web (de exemplu, Internet Explorer, Firefox sau Safari) și nu sunt vizibile pe site în sine. Cookie-urile pot fi: fie "primă parte", ceea ce înseamnă că sunt folosite de o organizație pe site-ul propriu sau "terță parte", atunci când acestea sunt utilizate de o organizație pe site-ul unei alte organizații.
i
Unele module cookie sunt cookie-uri "de sesiune" care sunt șterse de pe computer imediat ce închideți browser-ul dvs. Cookie-urile "persistente" nu se șterg după ce a trecut o anumită perioadă de timp. Mai jos, oferim informații despre modulele cookie pe care le folosim și subliniem care este primă și terță parte. Pentru mai multe informații generale despre modulele cookie vizitați: www.allaboutcookies.org. Există, de asemenea, un videoclip util despre cookie-uri pe site-ul Google.
i
Utilizăm o varietate de cookie-uri pentru a îndeplini diferite funcții, de la a vă aminti că sunteți conectat la un anumit serviciu online, la a ține evidența utilizării site-urilor noastre. În cazul urmăririi evidenței, folosim aceste informații pentru a spori gradul de utilizare și performanța site-ului nostru și a serviciilor online; nu se înregistrează informații care să permită identificarea personală. Prin utilizarea și navigarea pe site-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră. Dacă nu sunteți de acord, trebuie să dezactivați cookie-urile sau să nu utilizați Site-ul.
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau chiar în mod corespunzator total sau partial, este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este definită ca fiind un eveniment imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Prezentul contract este supus legilor române. Eventualele litigii apărute între web site-ul Primera-shop, operat de SC Primera Interiors SRL si Clienți se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române.