This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Image caption appears here

Add your deal, information or promotional text

Politica de retur

Potrivit legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014), clientul își poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanța într-o perioada de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere.

În cazul în care doriti să returnați produsul este necesară o notificare în scris la adresa office@primera-shop.ro în care să menționați:

  • Numărul comenzii
  • Numele și prenumele
  • IBAN pentru restiruirea contavalorii comenzii

In cazul în care doriti să anulați o comandă achitată online este necesară trimiterea unei notificări pe adresa de e-mail de mai sus în care să menționați aceleași informații.

Costul returnării produselor va fi suportat direct de către dumneavoastră. Adresa de livrare a coletelor este str. Pompiliu Teodor, nr. 1A, Cluj-Napoca, jud. Cluj, cod poștal 400465, nr. de telefon: +40 767 260 704.Clientul are obligația de a returna produsele în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la notificarea realizată prin e-mail. 

Rambursarea contravalorii produsului/comenzii anulate se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a realiza returul dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Produsele comandate și ridicate din showroom-ul Primera nu beneficiaza de retur deoarece acestea pot fi testate la momentul achiziționării.

Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a facturii de achiziție ce este atasată de coletul în plicul cu AWB-ul. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, etc., fără ca acestea să fie aduse la conformitate.

Expeditorul răspunde cu privire la corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB) cât și de ambalarea corecta și etichetarea coletelor. Coletele trimise trebuie să fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului. Se recomandă folosirea elementelor de siguranță: poliester, carton, folie bule de aer, etc. De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului.

G

DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE (O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)

Deoarece în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic. Produsele de mobilier nu se pun în folosință iar mai apoi se returnează. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:

  • dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmând instrucțiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indică modul de manipulare) fără deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
  • inspectarea vizuală si tactilă a produselor;

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

  • ruperea sigiliilor și a etichetelor;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
  • zgârierea, murdărirea, pătarea, taierea, ruperea, impregnarea produselor cu substanțe externe; 

Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Valoarea produselor folosite cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, ruperi, taieri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială. Valorea finală a diminuarii se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare/reparare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă, incomplet sau deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate. Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusă unor taxe de readucere a produselor la starea în care au fost livrate.

Diminuarea se aplica cu un procent între 10%-90% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor modificate. Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri trebuie returnate și acestea. În caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

Dacă s-au achiziționat mai multe produse de același fel și se dorește returul pentru toate, doar unul va fi acceptat desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Cautare...