Arrow Fat Left Icon Arrow Fat Right Icon Arrow Right Icon Cos Icon Close Circle Icon Expand Arrows Icon Facebook Icon Instagram Icon Hamburger Icon Informatii Icon Down Arrow Icon Mail Icon Cos Icon Persoana Icon Ruler Icon Cauta Icon Shirt Icon Triangle Icon Bag Icon Play Video

Livrare si retur

Primera-shop livreaza Produsele la adresa de livrare inscrisa de catre Client în formularul de comanda, prin intermediul partenerilor nostri furnizori de servicii de curierat (DPD Romania si Fan Courier). In cazul în care modalitatea de transport este negociată la cererea clientului, acesta din urma suporta riscul si costurile suplimentare asociate cu acest mod de transport.

De asemenea, nu se aplica costuri de transport pentru produsele ridicate de catre client direct din showroom-ul Primera, din str. Pompiliu Teodor nr. 1A, Cluj-Napoca, judetul Cluj. (telefon: +40 264 434 755).

 

Termenul de livrare poate sa difere in functie de disponibilitatea produselor, astfel:

  • Pentru produsele aflate pe stoc, termen de livrare intre 2-4 zile lucratoare;
  • Pentru produsele care nu se afla pe stoc, acestea vor fii aduse de la producator cu urmatorul transport programat, ceea ce inseamna un interval de timp estimat intre 4-6 saptamani. In acest caz, clientul va fi informat despre durata estimativa de livrare.
  • Pentru produsele care se executa si se importa numai la comanda, si in functie de programarea transportului, livrarea se va face in intervale mai mari, de pana la 12 saptamani. Pentru aceste situatii, veti fi in permanenta informati cu privire la stadiul executarii comenzii, dar si despre posibile evenimente neprevazute, care ar putea duce la intarzierea sau anularea comenzii.

 

Produsele vor fi livrate in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Toate produsele oferite spre vanzare de catre Primera-shop se livreaza demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componenta), in colete, pentru a putea fi transportate în siguranta.

În cazul în care din cauza clientului bunurile trebuiesc livrate în mod repetat, sau în orice alt mod decat se mentioneaza în comanda, clientull este obligat sa plateasca costurile asociate livrarilor repetate, respectiv costurile asociate cu alte metode de livrare

Clientul are obligatia, sa accepte bunurile comandate, iar la preluarea lor de la curier, are obligatia sa desfaca si sa verifice atat din punct de vedere cantitativ si calitativ coletele, precum si integritatea coletelor fragile și a componentelor fragile ambalate (ex: componente din sticla). Clientul se obliga sa notifice transportatorul imediat cu privire la orice tip de defecte suferite de produs. In cazul constatarii desfacerii neavizate a ambalajului, clientul are dreptul sa refuze preluarea coletelor de la curier. Semnarea notei de livrare de catre client, atesta integritatea bunurile si stare buna a acestora in urma transportului.

La cererea clientului, punem la dispozitie modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme si instructiuni de montaj.

 

Oferim serviciu de livrare în conformitate cu intervalele de timp indicate mai sus. Cu toate ca vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga in termenul cel mai scurt la Dvs, rețineți că termenele de livrare sunt estimări.

In cazul in care nu putem onora livrarea, motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va vom informa despre aceasta indisponibilitate, urmand ca plata realizata de catre client pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 zile calendaristice.

 

Data estimata de expediere va fi cea stabilită într-o confirmare de expediere trimisa prin e-mail. Aceasta data de expediere indica momentul în care ne asteptam să trimitem Produsul partenerului nostru de livrare. Consultati pagina de livrare a site-ului nostru pentru a afla mai multe despre procesul de expediere și livrare și la cat timp dupa expediere ar trebui să asteptati livrarea Produselor. Cu toate ca vom face toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura ca Produsele dvs. sunt expediate și livrate in intervalul de timp estimat, din pacate, nu putem garanta că nu vor fi afectate de probleme neprevazute care afecteaza producatorul Produsului sau partenerii nostri de livrare. Daca nu reușim sa respectam expedierea sau data livrarii estimate, va vom contacta cu o data estimativa revizuita.

Daca comanda Dvs. nu a ajuns in intervalul de timp estimat pe care l-am furnizat, incercati să ne contactati pe noi sau serviciul de transport pentru a verifica starea coletului pe care il asteptati. Va rugam sa pastrati la indemana numarul AWB trimis de noi si care insoteste coletul.

Daca nu ati fost disponibil pentru preluarea coletului, curierul va va informa despre pachetul nelivrat. Aceasta inseamna ca va va furniza toate informatiile necesare pentru a va ridica pachetul după aceea. Este foarte probabil ca inainte de livrare sa primiti un mesaj text sau un apel telefonic din partea curierului.

 

In situatia in care primim informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, respingerea de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, ne rezervam dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o încalcare a obligatiilor noastre prevazute in acest document.

 RETURNARI SI PLANGERI

Potrivit legislatiei in vigoare (OUG nr. 34/2014), clientul isi poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanta, intr-o perioada de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor,  fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile directe legate de returnarea produselor, precum si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi functionarii produselor.

 

Clientul este de acord ca in cazul produselor care la returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice, accesorii lipsa, Primera-shop isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 zile lucratoare de la data solicitarii in scris a returului, prin aceeasi metoda de plata, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel. Termenul de rambursare este respectat daca produsul este trimis inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

Clientul are obligatia de a returna produsele in termen de cel mult 30 zile calendaristice de la notificarea (prin email la office@primera-shop.ro)  reprezentantilor Primera-shop cu privire la dorinta de anulare a contractului de achizitie. In cazul in care clientul nu informeaza in scris in prealabil dorinta de returnare, nu se va putea procesa returul. 

Produsele vor fi returnate in stare perfecta, neutilizate si nedeteriorate, in ambalajul original si insotite de documetele cu care au fost livrate initial. Clientul va suporta costurile de returnare a produselor.

Rambursarea nu se aplica pentru: contravaloarea serviciului de montaj al produselor solicitat in mod expres de catre client, a produselor personalizate, realizate pe comanda dupa specificatiile si dorintele Clientului, precum si contravaloarea pieselor ce sint parte a unui ansamblu si care nu pot fi, prin natura lor, separate de celelalte componente.  

Primera-shop isi rezerva dreptul de a amana rambursarea pana in momentul primirii bunurilor inapoi sau pana la primirea unei dovezi conform careia produsele au fost expediate catre noi.

In situatia in care, impreuna cu produsele achizionate, clientul accepta un cadou, acesta trebuie returnat odata cu bunurile, in cazul in care una dintre parti anuleaza contractul.

De asemenea, clientul recunoaste faptul ca bunurile care contin in fabricarea lor material naturale (piele, lemn, etc) pot prezenta diferente de nuanta, textura sau chiar anumite particularitati, ceea ce face ca uneori produsele sa nu fie identice cu imaginile prezentate pe site. In plus, in timp, piesele de mobilier din lemnul masiv pot prezenta diferite modificari cauzate de conditiile in care sint pastrate. Toate acestea nu sint considerate defecte de fabricatie, asadar nu sint susceptibile de solicitari de despagubiri.

Pentru returnari sau plangeri, va rugam sa contactati serviciul de relatii cu clientii la adresa office@primera-shop.ro sau sa telefonati + 40 264434 755 luni – vineri intre orele 10.00-18.00, sambata 10.00-13.00.

In caz de litigiu, va recomandam sa pastrati dovada trimiterii.